Førskoledag 4. juni avlyses

Skolestarter

Kjære skolestarter og foresatte til skolestartere 2020.

Denne våren har vært litt annerledes for oss alle. Desverre må vi avlyse førskoledagen på Furuset skole førstkommende torsdag 4. juni, vi beklager for dette. Vi vet det er mange barn som har gledet seg og som er spente på å begynne på skolen.

Vi gleder oss til å møte dere første skoledag mandag 17. august kl 10 for opprop i skolegården.

Du som er skolestarter vil motta et brev fra oss om første skoledag og en liten overraskelse i posten.

Vi synes det er veldig trist å måtte avlyse førskoledagen. Men vi kommer til å legge ut digitale filmer med litt informasjon fra skolen og Aktivitetsskolen, som dere kan se på og bli bedre kjent med skolen, våre ansatte og deres faddere. Det vil også være en egen besøksdag for alle skolestarterne i august, men mer informasjon om dette kommer.

Vennlig hilsen Kine Vålbekk, avdelingsleder