Skolebiblioteksassistenter søkes!

grafisk brukergrensesnitt, tekst, applikasjon, chat eller tekstmelding

Ordningen med bibliotekassistenter videreføres, og vi søker nå etter nye kandidater.
Det er nå to uker igjen av skoleåret, og da slutter våre flinke bibliotekassistenter fra 7. trinn. Det er hyggelige og serviceinnstilte elever som har vært til god hjelp. Vi kommer til å savne dem i biblioteket!

Men når noen slutter, åpner dørene seg for andre. Det er derfor mulig for årets 5. trinn og 6. trinn å søke på stilling som bibliotekassistent, med oppstart etter sommerferien.

Ta en prat med barnet ditt, dersom det er elev i 5. eller 6. trinn, og hør om han/ hun/ hen har lyst til å bli bibliotekassistent. Søknad sendes på e-post til bibliotekar Geir geir.nordhus@osloskolen.no

Av erfaring vet vi at veldig mange ønsker å bli bibliotekassistent, så det anbefales å legge litt ekstra flid i søknaden. Hvorfor vil DU bli bibliotekassistent, og hva er det DU er god på? Vedlagt ligger et forslag til søknadsskjema.

Søknadsfrist er 21. juni 2024.