God sommerferie!

God sommer!

Etter en god og velfortjent sommerferie håper vi at vi kan åpne skolen opp på "grønt nivå". Det betyr at vi kan ha vanlig skolehverdag igjen, samtidig som vi passer på god hånd- og hostehygiene. Vi håper at vi kan gjøre mer felles aktiviteter og samlinger, og at vi kan gjøre mer ting sammen for å skape trivsel og glede!

Første skoledag er mandag 16. august. Vi, lærere, assistenter og ledelsen, er i skolegården fra kl. 09.45 for å ønske dere velkommen. Kl. 10 blir elevene ropt opp og får hilse på rektor og lærere. Elever som skal begynne på 1. trinn slutter kl. 13.30. Elever som går på 2.-7. trinn, starter dagen kl. 08.15 og følger vanlig timeplan. Denne vil bli sendt ut av kontaktlærerne uken før skolestart.

Tusen takk for skoleåret som har gått, og riktig god sommer til dere alle sammen!

Hilsen oss på Furuset skole