Riktig god sommer!

Jente smiler og leker ute

Skoleåret ble avsluttet på tradisjonelt vis. 7. trinn hadde avslutning og siste skoledag på torsdag 20. juni. De ble sunget for på trappa og møtte lærerne til fotballkamp, før de tok farvel i klasserommet. I år dukket en gammel kjent elev til fotballkampen: Harmeet Singh. Han hjalp til som spillende coach og har lyst til å samarbeide med oss på Furuset skole fremover. Vi gleder oss!

Det er alltid trist å si farvel til elevene på 7. trinn. Det var nok vemodig for mange av elevene også. Vi pleier å si at de må huske å komme tilbake på besøk. Allerede dagen etter møtte 5 gutter opp til sommerlunsjen for de ansatte. De hadde med en pizza de ville gi oss. Tusen takk for årene, minnene og pizzaen!

Fredag 21. juni var siste skoledag med sangsamling i aulaen og et tilbakeblikk på året. Vi så på filmer fra årets 6 perioder og sang kjente sanger sammen. Elevene har blitt veldig flinke til å opptre og være gode publikummere på våre felles samlinger i aulaen. Vi gleder oss til flere slike neste år!

Aktivitetsskolen har vært åpen denne siste uka i juni også. Den uka har vært fylt med ekskursjoner og flotte aktiviteter for barna som har deltatt der. Nå låses døren også der. Porten lukkes. Men - aktivitetsskolen åpner igjen torsdag 1. august for de som har meldt seg på!

Første skoledag er 19. august. Da skal vi ta imot nye elever på 1. trinn, mens foreldrene skal være på "Foreldreskole". Dette gleder vi oss stort til.

Vi gleder oss til neste skoleår - fylt med glede og mestring i et lærende fellesskap!

Riktig god sommer alle sammen!